Tröttast i stan!!

Åh jisses!

Om ni bara visste hur trött jag är mina ben efter denna långa tag. Och i huvudet med för den delen.

Jag berättade ju imorse att vi då befann oss i storstan.
Det vart en jättetidig morgon och det första vi gjorde var att skura ur det sista i lägenheten. Sen begav vi oss till SKHLM för att besöka Swedbank.

Har ju fasligt oflyt med dom. "Swedbank" i Lidköping kör bara med sitt "Men du är inte kund här, vi är faktiskt en fristående sparbank".
NEEJ har jag sagt, jag vill inte byta till er pruttiga sparbank.
Och Swedbank i Skärholmen är ju inte bättre dom. Har ni besökt det kontoret någongång? Måste vara det överlägset värsta bankkontoret i hela Sverige. Har aldrig varit där och det har tagit mindre än en timme i kö.
Idag var vi där 10 minuter efter öppning. Redan då var det knökat där inne så vi vände i dörren.

Efter det for vi till IKEA och kikade.
Sen var det en låååång bilresa hem. Rätt tråkigt sällskap hade man som mestadels sov, MEN som han är bäst ändå. Iofs alltid men just i detta fallet av två anledningar. Dels för att han var världens snällaste som följde med och hjälpte mig med detta och dels för att han köpte 1.6 kilo lösviktsgodis till mig att ha på resan. :)
1.6 kilo!! Och bara mina favoriter!

Efter resan hem var det bara att fort styra upp sig för en timme efter att vi var framme var det dags att infinna sig på jobbet.
Och jag pallar inte säga mer än att jag sprungit benen av mig.
Men det har samtidigt varit jättekul!

Det är en trött tjej som checkar ut nu och säger på återseende.


Kommentarer
Postat av: Ems

You go girl!! Måste hälsa på dej på jobbet snart :) hihi!

2012-05-30 @ 14:36:35
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0