STRESS!

Iom min comeback måste jag försöka komma ihåg att uppdatera här.
Lite stressad nu egentligen men kör en racer-update ändå. :)

Igår mina vänner hade jag en sån där toppenbra dag som var helt fantastisk.
Det var jättehärligt väder, riktig sommarvärme så jag och Andreas hann med både våra ärenden och någon timmes solande på fm efter att han slutade jobbet.
På em hade jag möte med nya jobbet och efter det mötte jag upp allas vår Erkan Ericsson för lite tjöt och ett glas rosé på en uteservering i stan. Galet trevligt.
Och efter det cyklade jag hem och käkade mat. Andreas premiärgrillade på vår nya grill, det gjorde han jättebra. Mamma var över på en bit mat också.
Sen var det bara mys i soffan framför ESC!
Härligt att Loreen gick vidare, hade iofs inte förväntat mig något annat...
MEN, hade dom inte gjort några ändringar i låten? Jag tyckte det lät så och jag gillade det INTE!!


Nu idag då?!
Ska precis i detta nu (när jag bloggat klart) ta mig ann disken från igår.
Sen ska jag ignorera alla dammråttor fram till ikväll. Lite solning står ev på schemat. Plus att jag ska ta mig till råda el och hämta vår lampa och till kemtvätten och hämta mattan.
Suck!

Är det inte när man är "arbetslös" som man får glida omkring och bara göra ingenting?
Tycker mina dagar bara rinner iväg nu och har ingen egen-tid alls. Förjävla orättvist! :)

That was all for now.
Later!

Kommentarer
Postat av: Jalla-peno!!

Snyggisch design!! :) Och galet trevligt att ses häromdan vännen! Mer av den varan i sommar säger jag!

2012-05-27 @ 15:50:55
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0