Jobbish

Då sitter man på jobbet. Borde verkligen inte blogga. Inte här och inte nu.
Men det är (nästan) inga gäster här.

Det är fotboll och storbilden är nere.
Sitter placerad på första parkett.

Dagen har varit lååång!
Jobbade inatt och var inte i säng förrän 3.
Trots detta var jag uppe 8 imorse. Käkade frukost och tog sen en morgonpromenad med Wiz och hade sällskap av mamma och the dogs.

Efter det tog vi en tur till torget där jag fyndade blommor. (!!!)

Sen har det mest vart fika på schemat idag. Sabina var förbi hemma. Vi (läs hon) provade på att göra rabarberpaj som funkar för LCHF-dieten. Vart ingen höjdare men nu har vi provat iaf.

Nu, as I said, sitter jag på jobbet.
Imorn är jag HELT ledig.
På fm har jag ev lite bokat men på em och kvällen ska jag bara mysa med han som betyder mest för mig! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0