Snö och SL = SKIT!!

Vad är det här?!
Hela december bonade och bad jag efter snö. Men inte kom den.
NU, när jul och nyår är över och man nästan redan längtar efter vår och sommar DÅ vräker det ner.
Satan perkele, jävla skit!

Förutom att jag svurit åt snön idag så har vi haft en relativt flitig dag hemma.
Inte för att det var så mycket att göra då lägenheten var nästintill kliniskt ren men vi var ner i källaren en sväng med lite grejer. Handlade lite och skurade ur ugnen.
Och SOM ugnen behövde skrubbas.

Det tillhör en sån här grej som man (läs jag) lätt glömmer bort att man måste göra emellanåt.

Nu sitter jag på tåget mot jobbet och svär över SL. Jävla strömfel och grejer. Sena tåg, stilla stående tåg och byta av tåg då tåget ska tas ur trafik.
Dubbel perkele!!

Men ikväll är det hockey! Sverige går mot guld! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0