Onsdag dåråå!

Godkväll mina vänner!

Förut idag trodde jag att jag skulle uppdatera här ikväll och skryta om hur rediga vi varit idag.
Vi började dagen så fint med massa tvättande. Sen när det var klart gick Andreas och hämtade tvätten och jag tog mig ann dammsugningen.
Efter det tog det stopp!
Vi tog en fika här hemma. Jag började med evighetesmaten.
Jag hatar att laga mat som tar över 1,5 timme.
Efter det hände som ingenting mer.

Andreas gick och väntade lite och trodde han skulle åka in till stan, det vart som att jag väntade lite på det också.
Sen kollade vi på Sveriges Mästerkock som jag verkligen gillar skarpt.
Efter det vart det en film och där är vi nu.
Alltså ingen tur in till stan för gutten.
Nu står en kopp te tillsammans med ytterligare en film och mys i soffan på tur.

Imorgon ska jag fanimig ta mig ut en promenix. Var längesen nu.
Idag när vi gick bort mot tvättstugan så kändes det som vår ute. Solen sken och det var varmt. Helt knas! Vi är för guds skull bara i januari... Men det var en skön känsla!

Så, med det sagt ska jag lägga bort datorn från knät och koncentrera mig på en annan teknikpryl istället.

Hasta mañana amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0