Hola hotbite!

Då möts vi i år igen. Den där Läckerbiten och jag...
Vi är inne på vårt 5.e år nu. Johådå!

En måndag... Och inte vilken måndag som helst utan måndagen efter nyårshelgen. Behöver jag tala om för er att det typ ekar här inne?
Eller, jag ska då alltid krydda! 13 pers är det ju faktiskt.

4,5 h kvar...
Känner på mig att det kommer bli en så otroligt seg kväll!

Ny servitris här ikväll också.
Rätt trevlig som omväxling.
Undrar hur länge hon stannar?
Hon vet inte vad hon pratar om när hon säger att alla här verkar jättetrevliga. Men känner att hon får väl inse det själv...

Har förresten agerat poet här under dödens timmar som passerar.
Ni får gissa vem den är tillägnad!!


"Det var en gång en apa i en bar.
Han är ful och inga vänner har!
Han är dryg, kaxig och tror han är kung.
När hans chef är här är han nästintill stum .
Det går inte att beskriva, han är dummare än dum.
Jag hoppas dom snart ger han "en känga".
Han förstör mitt liv varje kväll vi ska stänga.
Det kommer komma en dag han med jättenäsan inte andas kan!
Det finns ingen jag hatar så mycket som han. "


Kommentarer
Postat av: Voldemort

HA HA HA HA HA

2012-01-03 @ 00:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0