Helg!

Äntligen är helgen här!
Inte för att man är ledig eller så men det betyder att ledigheten snart är här.

Längesen jag uppdaterade er.
Vet sjutton inte vad jag kan tala om för er heller om hur vi spenderat veckan. Inte mycket har hänt.
Utom igår, då hade vi en lång och bra dag.

Vi vaknade väldigt tidigt. Dvs klockan 8. Segade mig trots att det var otroligt tidigt upp ur sängen, vilket tar emot fantastiskt mycket eftersom vår lägenhet är iskall. Käkade lite frukost och styrde upp mig lite. Sen satte vi kurs mot Karolinska. Vårt besök (läs mitt besök, då Andreas var med eller mindre tvingad att följa) gick fortare än väntat. Men eftersom vi hade planerat att möta upp världens bästa C-F där så satt vi kvar där och väntade.
När han var klar åkte vi hem till oss och fikade och spelade poker.
Sen käkade vi gott och fikade igen.

Extremt mätta, iaf jag, satte vi kurs mot Alby och för min del jobb.
Vart övertid också, det hade jag inte räknat in i planeringen när vi gick upp så tidigt. Var sjukt trött när jag kom hem och somnade nästan direkt.
Ja, efter det obligatoriska kvällsteet såklart! :)

Sov galet länge idag så hann bara upp och duscha, käka och sticka till jobbet. Och här är man nu, med snart halva passet avklarat...

Längtar hem!
Finns ingen skönare känsla att att komma hem efter jobbet.
Och ikväll ska jag, i väntan på mannen, dricka mitt te och koppla upp datorn och se veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock.

Gud, kan klockan gå lite fortare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0