Beslutsångest!

Då mina vänner är det söndag igen.
Eller ja, nu är den snart över men det har varit/är än sålänge.

Dagen har varit väldigt kort.
Det vart väldigt sent inatt med tanke på jobb och tv-tittandet efter jobbet.

Nu är klockan 7.
Har inte gjort mycket fram till nu.
Handlat, bokat tvättid och ätit.
Nu sitter jag i soffan och ska påbörja en serie att följa ett tag framöver. Har inte beslutat vilken jag ska välja än.
Det står mellan Sabrina, the teenage witch eller Charmed. Tittade på båda under skoltiden men vet att det finns vissa säsonger av dom båda som jag missat helt.
Och sidan "Watch series" är ju grym. Har typ alla serier, alla säsonger!

Har kikat på ett avsnitt av båda serierna nu men kan verkligen inte bestämma mig...
Jobbigt läge.

Ska kika en stund till, ska dricka upp mitt kaffe sen ska jag sätta fart med lite städning.
Dammsuga och städa badrummet ska bockas av ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0