Bad start!

Dålig start här på 2012.

Har varit dålig här på att uppdatera... Men jag känner att det kommer bli ändring här detta året.
Ska göra mitt yttersta för att hålla er uppdaterade om vad som händer här i Broad-Meadow!

Sist vi hördes var vi ju på väg mot guldet.
Och när jag säger vi menar jag såklart småkronorna.
Vilken match det blev! Och som dom plockade hem det där välförtjänta guldet.

Nu då?
Nu sitter man hemma i soffan, aningen småsur måste jag säga!
Varför... Kan inte berätta!
Tänkte nog starta en bra film nu, mumsa i mig lite av godsakerna jag snörde ihop tidigare idag och drömma mig in i filmens värld.

Eller... så väntar jag lite med godsakerna ett tag och sätter igång med att omdesigna bloggen lite.
Det var ett tag sen och jag känner att en uppfräschning kanske är på sin plats.
Vi får se, vi får se.

Tills det att vi hörs igen;
Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0