Synundersökningen!

Hola !

Min synundersökning idag gick strålande. 100 ggr bättre än väntat och jag nästan skuttade ut ur butiken.

Min första synundersökning som jag gjorde där för drygt 2 veckor sen tog en evighet. Nästan 2 timmar.
Men idag gick det fort. Klar på en halvtimme.

Mina ögon var hur friska som helst. :)
Förutom då mitt brytningsfel och min "astigmatism".
Det är ett tjat från optikern om att se bokstäverna eller "blir det bättre, sämre eller lika om jag gör såhär"?
TYST med dig!

Idag, för första gången någonsin duttade optikern färg i ögat också för att se med något blått ljus om allt var som det skulle.
Det var det och det känns strålande :)

Nu ska jag och mina friska ögon åka och jobba!




Ses snart ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0