Planning the future!

Jag ljög, som vanligt!

Vi hördes ju aldrig igen igår.

Jag kom hem senare än tänkt igår och då vart det direkt att springa mellan att fixa mat och se på Sveriges mästerkock.
Sen var det bara soffläge resten av kvällen.

Nu idag surar jag lite över att jag inte tog mig upp i tid. Eller ja, kom ju upp tidigare än normalt men hade siktet på tidigare.

Nu sitter jag här med teet, som börjar kallna, datorn och en ny utbildningskatalog. Har beställt utbildningskataloger från nästan alla sveriges universitet och högskolor. Hittills har bara Umeås, Skövdes och igår Luleås dykt upp.
Så Luleås har jag bläddrat igenom nu och funderar över deras utbildningar.
Har ju en utbildning redan klar i mitt huvud. Men har kollat upp det här och man får söka 20 utbildningar åt gången. Så det här året maxar jag på med att söka alla 20 jag får. Så får vi se hur det går och vart det blir :)

När mitt te är uppdrucket nu ska jag styra upp mig och bege mig mot Skärholmen och Synoptik.
Synundersökning står på schemat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0