I'm alive!

Hej ni läsare!

Jag lever! Jag gör det... även om man kanske kan tro annat tack vare extremt taskig uppdatering här.
Inom en snar framtid kommer det bli ändring på det. Då kommer det uppdateras som aldrig förr!

Nu är februari här, as u know. Men inte känner man att det ska gå mot vår snart. Det är mer känslan av att vintern precis kommit och bitit sig fast riktigt jävla ordentligt.
Är extremt bitter över detta. Snö, is, halka, tusen minusgrader, SL och annat skit.

Det börjar gå mot ansökningstider också...
Mycket, många och massa pusselbitar ska lyckas passa ihop i höst och jag mår dåligt över detta men exakt hur saker och ting ligger till återkommer jag med.


Ett kort inlägg men ville mest tala om att jag fortfarande finns här på bloggen.
Håll utik, jag dyker upp allt eftersom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0