Fredagskväll

Jag hade till ikväll förberett ett jättelångt inlägg om mitt hat till SL och kommunaltrafiken. Om vilka situationer man helst, enligt mig, vill undvika medan man står på perrongen eller sitter i tåget.
Detta långa inlägg skrev jag på vägen till jobbet.
När jag kom fram till jobbet så möttes jag av en massa glada miner, hälsningar och kramar.

Jag läste tidningen, spelade lite WF.
Sen fick jag spel. Seg-gäster tänkte jag först!
Dj'n kom! En glädjande syn! Var helt och fullt inställd på finsk kväll.
Gästerna visade sig vara hur trevliga som helst. Rulle-spelande sköningar skulle man kunna säga. Känner mig som en vinnare just nu. Har haft soft spel, kul spel, på rouletten i samband med asbra musik och trevliga gäster i flera timmar. Inte omsatt mycket men what 2 do?!

Nu är det 2 h kvar tills jag klappar ihop den här butiken.
Ska läsa klick! nu och äta ur min gigantiska godispåse jag fick tidigare idag av älsklingen. Den som jag hittills använt till att muta vakter, gäster och krögare till att älska mig. Tror det funkar jag svär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0