@ work

Då var man här igen då. På äckelbiten. Jag kan inte påstå att jag har saknat det. Desto mindre vi ses desto gladare blir jag. Nu jobbar iofs den bästa här ikväll och jag vart glad när han kom hit och snackade lite. Men för att mitt humör ska fortsätta vara på topp finns det något jag måste undvika så länge det går. Och det är att sätta mig. Jag har varit här nu i snart en timme. Suttit nått?! Nej! Jag vet ju att så fort jag slår ner röven på stolen och jag slår knät i den där förbannade lådan så kommer mitt braiga humör försvinna. Den där lådan... Jag hatar den! Dock tror jag att den får ta emot allt mitt hat för detta ställe. But who gives a rats ass? Det är bara en låda! Med det sagt ska jag fortsätta göra allt möjligt här förutom just att sätta mig, eller jobba också för den delen. Jag ska läsa tidningarna, måla naglarna, dricka cola, spela mobilspel (läs Wordfeud) och antagligen också halvt ofrivilligt strirra mig galen på dessa Jack vegas-maskiner. Hörs då! Kos och klem! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sänk stolen så slår du inte i lådan :P Okey du kan inte sköta spelet på bordet då men vem spelar där ändå¨:P

2011-09-11 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0