What if...

Nä, om man skulle ta och slänga in ett inlägg här innan det är dags att, vad man nu säger, kasta in handduken och slå igen dom blå för dagen.

Inte mycket har hänt idag, som vanligt.
Har vart ledig idag. Strosat omkring här hemma, musik har strömmat ut ur mina högtalare och jag har fixat här hemma. Om det inte blir bra till slut här så dör jag! Det ska ni veta!
Jag tänker inte ge er några bilder, än! Och det är väl inte jättemycket som förändras med ja, u'll see!

När klockan slog 8 var jag redo att ta kväll.
Hade fixat riktigt mysigt här för mig själv och skulle ha det gött framför "Bonde söker fru".
Ha!
In my face, skulle man kunna säga.
Då hade jag tagit fel på dagarna och det enda "intressant" som erbjöds var Idol!
Jag säger såhär, i brist på annat så funkar det väl att kika på med ena ögat men måtte detta bli sista säsongen dom gör.

Efter att ha kikat färdigt på det som tv hade att erbjuda valde jag att se på filmen "Something borrowed".
Komedi... Mycket konstigt. Visst var den kul här och där men jag ska erkänna att jag bölade i många scener i filmen.
Hallååå! Emotionally disturbed forever!!!

Ja, det var väl nästan allt för idag. Ska bjuda på två klipp innan jag ger mig.
Dels trailern från filmen och även sången som ätit sig in i mitt huvud!











Puss och godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0