Torsdags-helvete!

Då var det en ny arbetsdag då. Och riktigt förkyld har man blivit också. Så nedrigt!
Hoppas jag smittar alla åsnor på jobbet.

Har inte så mycket att bjuda på idag måste jag erkänna.
Vaknade med ett fantastiskt stort leende på läpparna då jag hade världens bästa sms i inkorgen från han den där snygga norrlänningen ni vet.
Och även om jag fortfarande lever lite på det så hänger bitterheten i luften av någon anledning.
Jag hatar S, jag hatar att vara förkyld och vet ni vad jag hatar också?
Åsne-människor som redan går omkring i vinterjackor.
Men Halllåååå! Lägg av!

Jag ska ta mig världens största kaffe nu och bara sitta i soffan och stirra rakt in i den avstängda tv.n! (Fast det kommer jag ju inte, kanske max i 5 sekunder innan jag tröttnar och slår på den, men det låter lite mer bittert det första, så skvallra inte!)
Sen ska jag väl ta en fruktansvärt välbehövlig dusch, man är ju inte allt för fräsch sådära, sen blir det käk och jobb.

Jooooodååsåååatteeeee!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0