Sunday afternoon!

Hörrni, fan vad jag är dålig.
Min plan var att jag skulle uppdatera här så fort jag kom hem från jobbet igår.
Det blev inte så. Direkt jag kom hem rusade jag in i badrummet för att spackla av mig och sen dog jag i sängen direkt.
Och eftersom jag inte känner någon lust att knåpa ihop ett nytt inlägg för idag så bjuder jag på det jag hade förberett på jobbet igår.

Det får vara bra så.



Godkväll!
Insåg att jag inte gjort någon update idag.
Det var dumt.
Jag ger mig själv en smäll och bjuder sen på ett litet inlägg.

Är precis i detta nu hemkommen från jobbovich.
Jag vill så gärna säga att jag hade en bra kväll. Ni anar inte hur gärna jag vill säga det.
Men jag kan inte!
Kvällen började bra! Jag var i Alby och drack kaffe och där bjöds det på schlagerfest. Me gusta!
Sen kom jag till Hallunda och blev överöst med komplimanger. Och där vankades det finskt dansband, allt kändes bra.
Sen slog klockjäveln 11.
Ingen spelade på wordfeud (vilket var extremt frustrerande då jag har ÅTTA spel igång), tidningen och Klick! var läst och om jag hade druckigt en enda droppe kaffe till hade jag antagligen dött i magknip.

Och ska jag vara ärliga med er är jag inte alls just hemkommen från jobb.
Eller nu när jag publicerar detta är jag det men i denna stund jag skriver så sitter jag här bakom black jack-bordet och räknar ner sekunderna på varje minut som går...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0