Shoe problems!

Halva dagen gången.

Jag har fortsatt bara plocka och fixa här hemma.
Jag har lysande idéer nu som börjar bli till verklighet och det gillas skarpt.

Jag tänkte dra en lögn och säga att jag varit ute och gått, det har jag inte.
Men jag ska nog. Ska bara motvilligt trycka i mig lite käk. Sjukt tråkigt det är att äta.

Annars, vad har jag gjort?
Handlat och jobbat på min tan! :) VIKTIGT!!!

Jag har också suttit lite grann här framför datorn nu medan maten är i ugnen och kikat lite löst på vinterstövlar.
Samma problem varenda jävla år.
Varför finns det aldrig några snygga stövlar?
Inte i enda butik (som jag kikat på på nätet) har dom snygga stövlar.
Bara fula, platta lantstövlar som ser ut som om dom hör hemma i stallet.
Ge mig heels!! Heels, heels, HEELS!! Hur svårt ska det vara?

Jag vill INTE ha detta!

OSCARIA

Jag vill ha detta



Kommentarer
Postat av: Sabina

Have2have.se chapnlle.com melba.se modekungen.se



Några förslag iaf

2011-09-25 @ 13:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0