Live från Bredäng!

Godkväll!


Mitt inlägg ikväll känns lite framtvingat.
Inte helt på blogghumör men eftersom uppdatering KRÄVS så tar jag mig i kragen.

Jag har även idag varit ledig. Helt otroligt skönt.
Tog därför idag igen en sovmorgon. Längre än planerat men det är ju så skönt att med ett "håll käften" stänga av sitt alarm på morgonen och bara dra täcket över huvudet igen.
Idag borde jag kanske inte gjort det dessvärre eftersom jag likt en bebis hade en mardröm (!!!).
Ganska jobbig sådan om jag får säga det själv.

Men efter att jag gått upp var allt bra såklart. Käkade frukost och inväntade Stefan som varit här hela dagen.
Vi har fikat, planerat för massa fix, fikat och ätit.
Joohåådåå!

Framåt kvällen fick jag äntligen se mitt efterlängtade "Bonde söker fru".
Det var på tiden! Nu längtar jag redan till nästa Onsdag, verkar bjudas på lite extra drama då och det gillas!

Nu då?
Ja, nu ska man väl ta sig en liten duschovich och sen ta en kopp te (till) och sen invänta Stefan som kommer förbi igen efter jobbet för lite film eller spel kanske. Får se vad det blir.




Det var väl allt för ikväll!
Eller ja, vill tala om för er att jag saknar kamelen från norrland, FRUKTANSVÄRT mycket nu.
Så det så.

Ja, då var det allt. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0