Kvällsblogg

Då var snart onsdagen över, och imorgon är det jobb igen.
Det är ju fanimig knas att dom lediga dagarna ändå går fruktansvärt fort. Men jag är ändå nöjd med allt jag lyckats åstakomma.
Man är lite av rensar-kungen förtillfället.
Känns skönt att äntligen ta sig i kragen och bli av med all skit som man släpat med sig överallt, från Lish, till storlien, till magaluf, till stockholm, till sälen och tillbaka till storsta'n. Orka spara på allt!

Undra om det var min mamma som berättade om någon som sa att om man inte använt något det senaste året så är det ok att slänga det. Lite det jag efterföljer nu.

Är långt ifrån klar, det går ju som sagt i Mikaela-tempo, men snart så :)

Nu har jag avslutat för dagen.
Njutit av ytterligare ett avsnitt från en av de bästa programmen "Bonde söker fru".
Nu vankas lite kvällsfika, iform av te och macka, framför den omtalade filmen bridesmaids.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0