K Ä R C E L - Läcker? Äckel!

Även denna kväll på jobbet vart man "störd" just i ögonblicket man skulle blogga. Och lat/bekväm som man är orkar jag inte skriva nått nytt så fyller bara på med detta innan sen får ni hålla till godo med det jag skrev tidigare ikväll.
Puss!


Då var man på plats på jobbet.
På Hotbite närmare bestämt. Bara 6 timmar kvar, men vem räknar egentligen...?

Det fanns en mening med att jag ville blogga nu. Det var någonting jag ville berätta för er. Men med det guldfiskminne man har kommer jag inte längre ihåg vad det var...
Så som vanligt har jag inget att säga.

Denna torsdag har gått riktigt fort. (Med undantag från nu).
Hann inte med allt jag tänkt göra idag. Och dessutom kom Stefan förbi på en kaffe innan det var dags att vi satte kurs åt varsitt håll och for till jobbet.

Idag förresten, om exakt en vecka, får jag träffa Andreas igen. Inte för att jag längtar eller så utan vill mest bara tala om det :)
En vecka... Inte så länge kan tyckas men ni ska veta att under dom här tre veckorna som gått har tiden typ stått stilla och ibland tamefan gått baklänges.

Med det sagt ska jag återgå till att stirra rakt ut i intet, variera lite med wordfeud och med tråkig fotboll.
Varför visa Malmö mot nått österrikiskt(???)-tråk-lag när det finns två stockholmslag i hockeyn att välja på?
Jävla nollåttor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0