Gråa, jävliga måndag!

Morsning!

Jag gör mitt bästa för att gå upp på morgonen nu. Det går rätt ok måste jag säga, men när man vaknar upp och det är lite småkyligt i lägenheten vill man helst av allt bara dra täcket över huvudet och slänga den ringande telefonen i väggen.
Man blir inte heller jättesugen på att kliva upp när man tittar ut och ser att det är grått, lite disigt och det regnar.
Men upp gick jag, efter mycket irriterande mumlande för mig själv.

Nu ska jag sitta här framför datorn i 13 minuter till, sen är dom på SB tillbaka på kontoret efter lunchen så då ska jag ringa dom. Sen ska jag sätta igång med lite ommöblering här hemma... igen.
Men nu kommer det bli super!
Sen blir det lite uppstyrning och en tripp till kontoret sen jobbovich.

Det är allt vad denna måndag har att erbjuda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0