...

Fredagsmorgon.
Det klingar inte lika bra som lördagsmorgon eller söndagsmorgon men det får väl duga.

Denna morgon tog jag lite sovmorgon, närmare bestämt till klockan 9.
Nu sitter jag här framför datorn, väntar på att mitt te ska bli klart.
Jag har dock ett svårt beslut att fatta nu, och jag gillar inte direkt att ta några som helst beslut innan frukost.
Vad ska jag kika på denna morgon?

Ska vi ta ett avsnitt av debatt, eller ska vi ta ett avsnitt av C-F?
Känns svårt...
Intressanta debatter vs. Nancys utbrott "I pay for paraply?"


 VS.
Vi får väl se vad det blir.
Och vi får även se vad som står på frökens schema för idag.
Man börjar ju lite sent såååattteee!
Jag återkommer....


Kommentarer
Postat av: Från mej alltså ;)

Hahahaha... Det är ikke rart man får adhd vis (okej jag vet inte hur de stavas) så mye sukker.

2011-09-16 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0