Broken Hearted Hoover Fixer Sucker Guy

Då var man övergiven av inte bara en, utan TVÅ norrlänninga inom loppet av 3 dagar.
Jag vet inte, känns la sådär va.

Å andra sidan betyder det att jag kan göra vad jag vill här utan att någon tittar på en som att man är konstig.
Det betyder städning a la Mikaela, dvs väldigt lite fokus på städningen, mera fokus på att gå bananaz till massa goa schlegerlåtar.

Jag ska antagligen också kolla på massa filmer och serier, ligga äckligt bekvämt i soffan och pilla navelludd... Ja ni förstår att jag är ledig va?
Vänta ivrigt kommer jag att göra på att Cherterfeber säsong 3 (Tur/retur Mallorca) ska landa i min dator.
VARFÖR TAR DET SÅN TID??

Något jag gärna talar om för er att jag ska göra idag är att gå ut och gå, men säger jag att jag ska göra det idag så ljuger jag. ENORMT! Det tänker jag då inte göra... Även om jag borde.

Nu ska jag iaf ta mig en STOR kopp te och en smörgås och kolla på härliga "Ensam mamma söker".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0