Bloggpiskaren!!

Lördag it is.
Klockan är sent och jag borde redan ha påbörjat min uppstyrnings-process.
Eller ja, påbörjad är den allt, men efter att jag kom ut ur duschen fastnade jag framför både tv och dator med en kopp kaffe i näven. Fan vad jag gillar kaffe alltså.
Kaffe och choklad.
Kaffe och fikabröd.
Kaffe och macka.
Kaffe!

Jo så är det.

Ikväll står det jobb på schemat, det fatta ni ju, det är lördag.
Igår stod det jobb på schemat.

När jag slutade igår var jag så trött att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Trött i huvudet.
Och ändå jobbade jag bara 5h. Men då JOBBADE jag också i 5 h.
Extremt roligt var det iaf.

Kan ju hoppas man får jobba lite ikväll också men ärligt så tvivlar jag på att det blir så.
Efter ikväll checkar ledigheten in. Schemat är, tro det eller ej, fullspäckad även då.
Imorgon har jag sjuuuuukt mycket att göra.
På måndag kommer Stefan hit med borren i högsta hugg. Och då mina vänner ska det borras. Det ska borras och det ska borras. Joohåådåå!

Nu...
Är det fanimig dags för mig att sätta fart för att få lite ordning på hår-helvetet och sminket och allt vad det heter innan det är dags...

Hörs då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0