Äntligen!

Godmorgon alla fina!

Ganska så trist dag detta känner jag. När man vaknar möts man inte bara av den hemska synen av hur rörigt det är här hemma just nu utan även av att det är mulet och småduggar ute.

Jag vet inte vad ni tycker om sånt, men jag gillar det inte!

Något jag däremot gillar är att medan mitt tevatten kokar nu så tänkte jag då blogga. Och vet ni vad jag möts av när jag ska logga in?
En stor bild som säger att Blogg.se nu finns som iPhone app.
Men äntligen!!
Så jag struntade i datorn och laddade direkt ner appen i telefonen.
Det är därifrån jag provar blogga nu.
Har dock redan hittat nått jag ogillar...
Att man inte kan placera bilder vart man vill i texten.
2011, hur svårt kan det vara?

Gör om, gör rätt! :)

Nu då, är det dags för frulle.
Sen läge att ta tag i hemmet.
Jag har en vecka till på mig sen ska allt vara skinande rent och på plats igen.
Det borde man ju greja eller?
(Om man gav fan i tv och dator kanske!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0