07:00

                                    

Uppe med tuppen!
Eller...

Nä, kan älska tidsinställda blogginlägg.
Antagligen kommer jag ligga kvar i sängen någon timme till när det här publiceras och imorgon när jag kliver upp kommer jag med all säkerhet inte ha någon som helst lust att blogga så när jag ändå är på gång nu, why not?!




Inte för att jag har någonting att bjuda på.
Kommer gå upp, käka min efterlängtade frukost, längtar redan nu.
Jag ÄLSKAR verkligen att äta frukost.
Imorgon ska jag slå på stort också, sen läsa lite tidningen (låter väl bra). När jag säger läsa tidningen menar jag mest att jag ska bläddra igenom den för att se om jag hittar nått intressant och sen KANSKE läsa det.
Jag är ju inte på jobbet där man läser tidninngen 4-5 ggr för att verkligen försäkra sig om att man inte missat en enda artikel.


Hörs senare va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0