Då tar jag kväll!

Hör och häpna readers, lägenheten börjar likna ett hem.
Och jag gillar't!

Jag vet vad ni tycker, "det är ett jävla tjat". Men jag har inte mycket annat att ge er these days. Det är det enda jag gör. Fixar och plockar.
När det väl är klart och vi är hemma sen igen ska jag ge er bilder.

Har två saker kvar som jag känner att jag riktigt stör mig på, men det blir att ta tag i senare... 
Den ena, lite större grejen är matbordet. Känns lite väl stort att ha ett matbord för 6 i en liten 2:a. Ikke sant? Tog nog i lite väl mycket med det när jag flyttade in.
Den andra, väldigt mycket mindre grejen är krukan som den stora blomman står i.
Jag är ju inte någon hejare på blommor och kan ha vattnat den lite väl mycket någongång (läs flera 1000 ggr) så "krukan" som jag har nu har blivit lite smått missfärgad.


FÖRVARINGSKORG NEWSPAPER


Ja, nu ska jag iaf ta kväll!
Ni vet vad det innebär. En stooor kopp te och en macka. Jodå!

Vet dock inte vad jag ska välja att kika på. Ny serien som börjar? Charlies änglar eller karatefylla...
Alla dessa beslut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0