TYST DÅÅ!

Mitt dåliga humör jag hade tidigare försvann rätt fort ändå måste jag säga.

Och nu sitter man här på Hotbite. Inte är jag förbannad.
Eller ja, det finns en risk att jag kan bli måste jag säga. Jag börjar känna ett stort hat! MÅSTE DOM SPELA SKIT-MAGGIOS HELA SKIVHELVETE?!?!?

Allvarligt! Jag hatar hennes låtar på riktigt.
Dessutom låter dom alla likadant.
Då straffas jag såklart med att höra hennes musik tamigfan överallt!

Men jag är inte förbannad.
Finns inte så mycket att vara förbannad på heller iofs. Det är fruktansvärt dött här.
Nu är klockan bara halv 8 så mycket kan ju ändras. Kvällen är ung som det så fint heter.

Får väl helt enkelt sitta här med mitt wordfeud, min tidning och underhålla mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0