Sjusovare

With great power comes great responsibility.

Lite så jag känner, kan man säga.
Ju fler läsare, ju mer känner jag mig tvingad att oftare uppdatera bloggen.
Det hänger som över mig hela tiden, en röst i huvudet som tjatar "blogga, blogga, blogga".
Det skulle iofs kunna vara Andreas jag hör också, men vem vet.

Klart det känns kul såklart också. Jag älskar min blogg.


Idag, som vanligt, sov man bort halva dagen. Fan vad less jag blir.
Det är verkligen inte ok.

Så ska man jobba ikväll också.
Blir ju bara upp, käka frukost och iväg. Typish!

Ja, har inte så mycket mer att ge er idag.
Kände trots allt ett osug efter att skriva nu.
Kan vara för att Lost går här i bakgrunden och trots att jag sett det 1000 ggr vill jag se det igen.
Är lite fikasugen också. Kaffe och chokladboll skulle inte sitte fel.

En sista sak jag vill säga er nu är att idag har jag och Andreas vart tillsammans i 6 månader... ett halvår.
Fan vad fort det har gått. (Om man räknar bort just en månad som gick i slowmotion).
Jag älskar han och hoppas innerligt på minst 6 månader till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0