RUBRIK

Ja men tja då!

Lördag! Gud vad härligt, kan man tycka, men det gör inte jag.
Lördag. Det är fint väder ute, en riktigt fin dag är det idag, ur vädersynpunkt.

Vet ni vad jag hatar?
Materiella saker!
Det är bara någonting jag gör. Alltid ska dom jävlas. Johåådåå!
Och att då vakna denna lördagmorgon med att få ett slag i trynet, rätt över näsan, hade visserligen varit helt okej om det hade varit en person som drämt till mig och det hade varit befogat.
Men så var inte fallet denna lördagsmorgon.
Utan smärtan detta slag gav mig åstakoms utav tavlan som hänger (HÄNGDE) på väggen ovanför sängen.
Åå vad mysigt! Tänkte jag inte alls.

Utan jag ska tala för er att jag först blev jävligt chockad och det tog ett tag innan jag fattade vad det var.
Och sen vart jag jävligt förbannad.
Och av någon anledning sitter mitt agg kvar än.
Då är jag inte bara arg över det faktum att jag fick spö av en tavla (eller jo, faktiskt nästan bara därför), utan lite över att jag tror som att det kommer fortsätta i detta spår hela dagen. Nu är jag som lite förbannad också över att jag TROR att jag kommer bli förbannad även ikväll...

Ja det är väl lika bra att det håller i sig då. Känns lite onödigt att bli glad däremellan...
Orka humörsvängningar!


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0