Oktober

Då mina vänner var September slut och vi är inne i Oktober.
Höstmånad.

Nått som även tagit slut är dagens arbetspass.
Och jobbat det har man gjort. Riktigt ordentligt t.o.m.
Är riiiktigt trött nu och hade tänkt slänga mig i sängen genast.
Men så var jag tvungen att blogga... Eller om man ska tala sanning nu så ville jag som ändå ha min kopp te. Det är så fruktansvärt gott med te. Och speciellt gott är det när man kommer hem efter jobbet.

Var jättemycket folk på puben idag.
Kul!
Och det har varit riktigt kul att jobba. Eller ja, ärliga skulle vi vara ja, det har varit både riktigt kul och riktigt jobbig. Humöret har åkt lite av en berg-och-dalbana ikväll.

Men såklart suger jag bara åt mig av det roliga och det positiva med kvällen.
Och i ärlighetens namn måste jag säga att ibland älskar jag att få egot smekt på jobbet.
Visst så hatar jag det fruktansvärt mycket vissa dagar men just idag kändes det bra.
Och både egot och humöret var ju topp vid stängning det kan jag ju säga!





Jag ♥ Alby   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0