Nurrland

Jahaja.

Då var man här, i det omtalade Piteå.
Har inte sett så mycket av staden, eller förlåt "staden" än. Imorn kanske.
MEN har fått umgås med han den där norrlänningen himself som jag saknat så djävulskt.
Känns mycket bra.

Nu är klockan rätt mycket och eftersom man gick upp röv-tidigt imorse är jag lite småtrött nu...
Och när jag säger det ljuger jag.
Är ganska pigg, vill bara fylla ut lite och sen har jag inte tid att sitta här.

Ska agera klänging flickvän nått in i det grövsta och kolla på film.

Världens kortaste inlägg jag vet. Förlåt.
Jag uppdaterar igen imorgonbitti och slänger lite kort in en sammanfattning av saker jag ville säga.

* Stockholms flygbussar, helt ok
* Själv-incheckning på Arlanda var sjukt smidigt.
* Nej! Det vart ingen film-entré den här gången heller...
* Ja! Pappersbruket i Piteå luktar!
* Jag har världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0