Mot Arlanda

Äntligen!

Nu är jag på väg mot Arlanda.
Känns förjävla bra!

Det känns mindre bra att det regnar. Har ägnat 2 timmar denna morgon åt mitt hår, ofta jag vill att några jävla regndroppar och fuktig luft ska göra frizz med det då. Näää!

Varför gjorde jag det kan man ju undra?
Håret kommer ändå knulla till sig med hjälp av stolen på flyget. Och om jag har riktig otur somnar jag också, adjö med det sminket!
Perkele också!

När ska jag få göra dom här entréerna jag hela tiden planerar att få göra?

Jag hade som sett fram emot att glida in där på flygplatsen i Luleå med perfekt hår, perfekt smink och mina fantastiskt fina skor som nästan lyser och möta min perfekta pojkvän.

I mina tankar är det mycket fokus på mina skor. Jag bara älskar dom!
Dom är inte jättesköna att gå i och dom är nästan lite höga men dom är sååå fina.


Ja ja, vad är väl planer...
Hur ska det kunna ske i detta väder. Jag får nöja mig med 2/4.
Fina skor och perfekt pojkvän.
Man kan visst inte få allt ;)


Kommentarer
Postat av: neli

hoppas du haft en bra dag hittills? =)

2011-10-06 @ 15:40:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Isabella

fin blogg :)

kolla jätte gärna in min :)

kram

2011-10-06 @ 19:52:26
URL: http://baraaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0