Måndagskväll

Hålla mina kärare läsare.

Det har varit en otroligt skön måndag idag måste jag säga.
Sov dock liiiite för länge, ca 12h.

Igårkväll var vi nämligen i Alby och spelade lite TP med Calle-Freddan, Stefan, Kerstin och Lennart.
Riktigt kul, så vart lite sent.
Dock var jag väl ingen stjärna. Vi har ju ett TP som är från 1830-talet så frågorna är ju därefter. Men jag kan stolt säga att jag svarade rätt på hela 5-6 frågor (på 5 timmars spel) det ni ;)

På dagen igår hade vi besök av Andreas syrra m kille. Väldigt trevligt måste jag säga.

Idag har vi inte gjort allt för mycket.
Typ bokat tvättid, handlat och gått en liiiten promenad.
Det luktar verkligen vinter ute nu.
Känns både bra och dåligt.

Jag längtar efter december och allt mys som det innebär.
Men snö, kyla och försenade tåg kan ta sig i prutten!

Nu på kvällskvisten har vi, såklart(!!!), sett på först pengarna på bordet och sen ensam mamma söker.
Sen kollade jag när Andreas spelade lite poker.
Han ska bli pokerproffs nu har han bestämt. Känns bra! Hååva in miljoner, tack! ;)

Nu ska jag göra klart mitt obligatoriska kvällste, sen ska jag slå mig ner i soffan jämte han som bara är så fantastiskt bra och så ska vi se ett avsnitt av Lost innan denna dag är över.


Snakkes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0