Kvällsblogg

Jag har en kyckling i ugnen säger jag!

Bästa mörkningen för att sola solarium.
Blackjack, man måste bara älska den filmen.

Kolla in detta klipp.
"Du är fanimig det dummaste jag vet"
HAHA!






Jaha, annars då? Då var det kväll nu.
Har fröken Palmgren dammsugit och torkat golv?
Näää!
Har hon packat klart?
Såklart inte!
Kommer hon stressa ihjäl imorgon?
Joohåådåå!

Inga konstigheter!

Det hon tänker göra nu är att lägga in det sista av tvätten i garderoben och sen borsta tänderna och slumra till framför ett avsnitt av den här omtalade serien Glee.
Det är planen.
Eller, jag ångra mig just. Ska nog kolla på SATC först.
Sen ta tag i det sista...
Så gör vi. Bra, Bokat!
 

Hörs imorn!

Kos, klem og kjærlighet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0