Krögar-jävel

Som jag hade rätt!
United fick ju storstryk av City. Och visst vart han sur, men som tur är inte lika sur som jag trott. Och det gick ju över på två röda :)

Haft besök av Stefan ett tag nu. Trevligt!
Och nu är man då åkt till Andreas på jobbet, är ju bara 2 stationer bort. Men det hade jag ju kunnat strunta i. Lämnade mitt leg hemma, det borde jag ju inte gjort. Knull-krögare!
Så efter en snabbvisit där fick man vända hem igen.

Funderar starkt på att bara hämta mitt leg och åka tillbaka igen. Blir fan irriterad på riktigt!! Ser jag ut att inte fyllt 18 eller?? Ska kasta körkortet i trynet på han! Gnugga in det i ögonen på han. Skrika högt att jag faktiskt är 24 (!!!!) och ifrågasätta om han började jobba på krogen igår!!!

Sur på riktigt vart jag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0