Jobb = wordfeud

Det är 6 timmar kvar nu tills det att man är hemma igen och ledigheten har checkat in.

Jag älskar söndagar och måndagar.
Har dock en känsla av att dessa två dagar inte kommer vara som vanligt...
Vi får se, vi får se.

Eller ja imorgon kväll vet jag ju att Andreas ska jobba, vilket suget. Samtidigt som jag såklart tycker det är bra.
Trist att vi inte jobbar samtidigt.

Imorgon ska jag gå upp snor-tidigt. Ska ta en promenad. Det behövs. Värsta soffpotatisen ever!
Idag borde jag ha gjort det. Märkte på vägen till jobbet att det var jätteskönt väder ute och riktigt "varmt".

Men ja, det återstår ju att se om det blir så.

Nu ska jag återgå till mitt wordfeud och till den finska musiken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0