Inlägg om ingenting

Då var ledigheten över, igen, och man är tillbaka på jobbet.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, dom lediga dagarna går fanimig dubbelt så snabbt som jobbdagarna.

Och som plus på det är vi ju fan sämst med att gå upp på morgnarna. Sover bort halva dagarna. Inte ok.
Idag tex gick vi upp klockan ett...
Klockan ETT!!!

Ändå är larmet ställt varje morgon. Men så vaknar man och stänger av det. Man är ändå relativt pigg, men så ska man bara ligga kvar och mysa liiite till. HA! Sen är det ju kört och man snarkar vidare igen. Samma varenda jävla morgon. Men nu är det fan bra! Hör ni det?


Nu är man som sagt på jobbet.
Inte hann man vara här i mer än 10 minuter innan man fick höra:
"Var är Andreas?"
"Fan vad tjock du är!"
Och sist men inte minst...
"Var är Calle?"
-Jag vet inte...
"Du vet ju Ingenting, jävla slampa".

Haha! Sulle is on fire today!
Han är fan kung.
Jag vet att han gillar mig fast han drygar sig... Det fattar man ju! :)

Nu längtar jag hem!
Ska tömma Andreas whiskeyskåp och spela upp allt på han PS konto. Det är sånt en riktig flickvän gör!

(Fast det ska jag ju inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0