Blogg-torka och sjukdom

Det har, igen, varit tomt på bloggfronten ett tag. Men vet ni. Jag tänker inte be om ursäkt.

Jag har mått lite risit dom senaste dagarna. I tisdags speciellt. Herregud! Vet inte vad jag drabbades av där framåt eftermiddag/kvällen. Extremt magont och ett illamående som hette duga samt tillhörande huvudvärk. Allt-i-ett skulle man kunna säga.
Var även säng(soff)liggande under onsdagen.
Sen blir jag alltid så bebisliknade ynklig när jag blir sjuk.
Tycker absolut mest synd om mig själv i hela världen.
Det hade Andreas mycket roligt åt....

På torsdagen kändes det aningens bättre och vi åkte och besökte Kerstin.
Där bjöds det på god mat och trevligt sällskap. Alfapetspelande, Backgammon och något annat spel som jag var absolut värdelös i. Åsne-spel!

Efter besöket där begav vi oss hemåt.
Andreas fick världens bästa ryck där på kvällen och ställde sig och bakade cheesecake. Riktigt god sådan måste jag säga.
Själv satte man igång och rullade lite köttbullar eftersom jag VÄGRAR äta köpta sådana.

Fy bubblan så äckligt det är!

Men hemmagjorda vart goda.
Det är ju långt ifrån mormors goda köttbullar men hallå, än så länge är man ju nybörjare i köket. Typish!


Det var fanimig allt jag ville säga idag.
Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0