Världens bästa Söndag

Hallå där.
Taskig uppdatering.
MEN jag kom ihåg att blogga idag... Med hela 20 min till godo :)

Denna söndag har varit riktigt bra ska jag säga er.
Den började i vanlig ordning ganska sent då vi även idag tog en, inte alls välbehövd, sovmorgon.
Vi gick upp, käkade härlig frukost framför alla veckans avsnitt av True talent.
Ja, efter det bokade vi tvättid och handlade.
Sen amigos var det hockey!
Jag såg inte hela matchen men delar av den. Sverige inledde matchen precis som dom spelat hela denna turnering, riktigt jävla SOPDÅLIGT. Men sen släppte det och vi spöade finnarna till slut!

Förjävla gött!

Ja sen då...
Sen var det finmiddag söndag till ära.
Med efterrätt och grejer. :)
Såklart framför dumburken igen. Finalen av True talent. Jåhåådå!
Och i vanlig ordning här hemma kan vi aldrig hålla på samma. I vare sig sport eller nu, True talent.
Jag ville starkt att Sofia skulle vinna och skänkte min röst på henne.
Andreas ville att Dimitri skulle kamma hem detta och han fick som han ville...

Nu har jag precis slingat Andreas hår. Vart riktigt snyggt om jag får säga det själv.
Ska väl bräka oss igenom ett par avsnitt av How I met your mother innan jag iaf tar kväll.

Vi hörs imorn!
Då ska jag försöka ta bloggen på allvar igen!
:)




Skorna vi bytte till som jag fick av Andreas :) Galet nöjd!





Dagens efterrätt: Chokladpudding med grädde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0