Trögmupp och icke-spelare. Bad combo!

Då var det 58 minuter kvar av denna dagen. Sen är det fredag och helgen är här.
Då betyder det två softa arbetspass kvar innan ledigheten checkar in.

YEES!

Det skulle inte vara så att jag räknade minuter om det inte var så att jag satt på Hotbite. Och ikväll mina vänner händer det INGENTING.
Vad är det här??!!
Klockan är 11 nu och det är stendött.
Vart ÄNTLIGEN av med ett plåster som suttit här i i över två jävla timmar. Inget spelande, inget drickande, bara prata. STICK RE!

Han spelade rätt mucho förut men har tydligen slutat. Hatet!
Ingenting händer, en person kommer in som man vet lägger rätt mycket pengar. Han går fram till bordet, man smörar lite och spelar trevlig.
Så kommer den, kommentaren man inte vill höra; Tyvärr, jag har slutat spela!

MEN GÅ DÅÅ!
Men så kan man ju inte säga. Då ska man lägga till med lite mer smöreri i stil med:
"ja men det var väl lika bra. Så dumt att spela... Blaha blaha blaha!"

Och i bästa fall är det bra så.
Nu, stod jag ut med att vara trevlig i en timme innan jag på allvar ledsna.
Tror ni han fattade?
Neeej!
Tror ni jag ville skjuta mig själv?
Jaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0