Schallunda

Kompisar, bruschor, re's!

Sitter på jobbet nu och smider planer. STOORA planer.

När jag och Andreas var ute och gick förut idag pratade vi lite löst om en grej som skulle innebära GIGANTISKA förändringar.
Nu verkar det som om vi faktiskt ska ta och styra upp dessa planer.
Krävs mycket planering dock... Men jag vill, jag vill, jag vill!

Sen sitter jag också och längtar efter vår SuperSöndag. Längtar efter att få hugga in på alla härliga frukter doppade i god choklad.
Sen längtar jag efter MysMåndag och ??Tisdag.
Har inget bra namn på tisdagarna so far. Vi tar den första nu sen vi invigt dessa superdagar. Men ni ska se att även den dagen kommer få ett passande namn sen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0