Red, hot thursday

Då var det torsdag redan.

Har slagit mig ner en liten stund i soffan nu, tänt ljusen på bordet och dricker lite varm o'boy. Ska kolla på "Bonde söker fru" från igår hade jag tänkt.

Är ensam hemma nu, Andreas är på arbetsintervju idag, igen. Riktigt tråkigt att vara själv måste jag säga. Dessutom kommer jag säkert ha hunnit åka till jobbet innan han kommer hem. Åsnigt!
Hoppas iaf att det går tokbra för honom på intervjun.

Ska som sagt se klart bönderna nu, sen tänkte jag färga håret. Var över en månad sen sist nu och dom gråa hårstråna lyser något extremt i huvudet på mig nu. Inte ok!
Red head again!



Handla och laga mat står också på dagens schema.
Sen hinns inte mycket mer innan jobbet kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0