Lördagskväll och långt ifrån ledig

Godkväll!

Platsen bakom bordet är intagen sen en timme tillbaka.
Bandat spelar för fullt, blue hawaii på finska varierat med miliona och andra finska klassiker.


Det gav härlig utdelning vår tur in till stan tidigare och jag är ruskigt nöjd över mina nya skor. (Även om jag fortfarande inte riktigt tycker jag förtjänar dom)
Jättestort tack Andreas!! :)

Väl hemma sen var det dags att styra upp lägenheten. Vi har ett problem hemma. För mycket kläder i en liten lägenhet.

Sen vart det god mat framför fotbollen som tyvärr Spanien förlorade. Dom kan ju glädjas åt att dom var snyggast på plan iaf.

Nu är det som sagt jobb i... 4h och 45 min till. Sen checkar ledigheten in.



Mina nya skor :)
(bättre bild imorn, om jag kommer ihåg att blogga)


Kommentarer
Postat av: Banandrink

Men åååh :) vad gulligt av A!

Snygga!!!

2011-11-13 @ 00:28:07
URL: http://sweetbutterfly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0