Lördag och ledig på låtsas

Härliga lördag!

Jag tror jag hade ställt in mig på att lördagen skulle bli bättre (läs längre) än den blev.
Nu är klockan snart 3 och det vi gjort hittills är att käka frulle och kolla på hockeyn.

På schemat nu står det att vi ska styra upp oss och åka in till stan.
Helt från ingenstans, utan att jag ens förtjänar det, fick jag ett par skor (stövlar) igår av Andreas.
Han är bara världens bästa, sötaste och snyggaste!
Dom var sjukt fina men tyvärr passa dom inte helt, har lite för höga vrister för vissa stövlar.
Så vi ska åka in till stan nu och göra en bytovich.
Hade hellre sett att vi kunde lämna tillbaka dom mot pengar, eftersom jag vet att han inte borde köpa skor till mig i detta nu. (Eller alls!) Men han är söt!
Tyvärr går inte det tydligen då dom endast går att byta till andra skor eller till ett tillgodokvitto.

Så det är vad vi ska göra.

Sen ska vi väl hem, äta lite gott och mysa massa (om jag får bestämma) innan det är dags för mig att åka till jobbet.


"I de bästa studerna av tvåsamhet tycks världen gränslös"


Det är så våran lördag ser ut.
Kanske kan klämma in någon fika någonstans... Är ju ändå lördag!

.
♥ och Snygg-skorna som måste bytas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0