LalalalaLördag

Härliga lördag.

Kunde ha varit bättre. Kunde varit ledig.
Men ikväll ska man till Hallunda.
Hoppas på en kul kväll!

Inte många knop har gjorts denna lördag.
Vi skulle tvättat, that didn't happen!
Vi tog en kort promenad istället och handlade lite.
Massa gott till ledigheten imorn inhandlades.

Det vankas SuperSöndag med chokladfondue.

Vet ni, 3 dagars ledighet checkar in efter ikväll och jag behöver inte bry mig om nått alls som dammsugning, damma, torka golv eller annat.
När jag kom hem från jobbet igår var lägenheten skinande ren.
Helt fantastiskt skönt (och gulligt)!

Nu har jag inte tid att sitta här längre.
Dags för sista uppstyrningen sen bär det iväg mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0