Kaffe-issues

Vet ni kompisar...
Trots att det är SuperSöndag idag så skulle vi tvätta. Det hände inte... Idag heller.
Vi skulle ta en promenad. Även det ställdes in tack vare regnet.

Vad har vi gjort då?
Inte mycket.

Var nyss ner i källaren och hämtade adventsljusstakarna. Kände det var aktuellt att passa på nu när jag var ledig att kolla så dom funkar. Det har jag gjort nu och slängt in dom i garderoben tills det är dags att ta fram dom.

Nu blir det lite fika med världens godaste kaffe och chokladpudding.
Jag har som alltid varit ett stort fan av Gevalia medans Andreas älskar Zoegas kaffe.
Fram till nu har vi provat oss igenom typ ALLA sorter. Olika mörkrostade, lättrostade, mellanrostade och andra rostade. Nu har jag hittat en jag älskar! Fantastiskt gott kaffe.

Alltså, fika till filmen Face off.
Sen lite handla, lite äta, lite myskväll sen KANSKE vi drar på en tur till Skärholmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0