En bra dag vart en surdag, Thank(S)!!!

Då var man på plats @ work!

Som vanligt när jag ska just hit vill jag bara ligga kvar hemma i soffan och mysa till massa härliga avsnitt av Glee!
Jag älskar den serien. Faktiskt!

Som vanligt när man kommer hit försvinner det lilla braiga humöret man har.
Först möts man av världens största apa i baren som jag tror har som uppgift att göra min arbetsdag så dålig som möjligt.
Sen kommer man fram till bordet och så möts man av den nya grejen som tydligen ALLA på Baltic sysslar med utom jag. Att använda en barstol som fotstöd.
Så inte nog med att det redan innan är trångt bakom bordet nu ska det förutom kontorsstolen stå en jävla barstol under bordet också!!!!
Far år helvete.
Så då måste jag svära lite åt det och slänga den åt helvete!
Ok.
Sen öppnar man och ska slå ner röven på stolen. Då mina vänner, då vet ni vad man möts av va?
Jag har surat över det till er 100 ggr.
LÅDAN!
Lådan som gör att man slår i knäna hela tiden!!

Då måste jag upprepa högt för mig själv tre gånger.
"Andas Mikaela, Andas"

Då känns det bättre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0