Det var den dagen

Som vi lyckades med maten idag.
Fantastiskt gott. (Inte lika gott som det vi vart bjudna på men ändå).

Jag tycker vi gjorde en bra insats med fint resultat för att vara första gången.

Mätt, men inte helt belåten begav jag mig mot jobbet. Och här sitter jag nu. Wordfeudar, käkar lite chocklad (duktigt av mig att ännu inte tryckt i mig presenten jag fick förra helgen) och väntar på att folk ska komma och spela. Eller åtminstone på att folk ska komma.

Det går segt nu!

Men snart är fredagen över, lördagen susar förbi och sen är det söndag. Härliga söndag! Och SOM denna söndag ska tas vara på. På måndag börjar helvetet.
Och just på en måndag... Jag älskade ju måndagar. Nu har jag bara en braig dag kvar och det är allas vår söndag!


Fuck you Drömvinsten och ta den i prutten Mega fortune-jackpot GE MIG VINSTEN RE och ge sen tillbaka min mysmåndag!
FATTARU?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0